Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

czwartek, 10 sierpnia 2017

Sejf

Przyjaciółka przyjęła się do nowej pracy w piekarni. Jest tam kasjerką, wydaje zamówienia, tego typu rzeczy. Mimo, że wcześniej pracowała już w sklepie i potrafi obsługiwać kasę fiskalną wszyscy traktują ją jak nowicjuszkę ze względu na młody wiek i umniejszają jej zasługi. W skrócie traktują ją jak idiotkę, jednak ostatnio byłam świadkiem sytuacji która mnie utwierdziła w przekonaniu kto jest tam kim.
P – przyjaciółka, S – szefowa przyjaciółki
S: Zrobiłaś już rozliczenie?
P: Tak
S: Gdzie dałaś pieniądze?
P: No do sejfu
S: Ale gdzie dałaś pieniądze?
P: No do sejfu
S: Czyli gdzie
P (już lekko poirytowana): Do sejfu dałam pieniądze
S: Do sejfu?
P (podchodzi do srebrnej skrzynki i wskazuje na nią palcem): Tutaj dałam. Do sejfu.
S: No. To do sejfu.

Patrzyłam na to i zastanawiałam się co tu się właśnie stało?

2 komentarze: