Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

poniedziałek, 7 sierpnia 2017

Psi Zespół Tourette'a

Mój znajomy podczas naszej ostatniej rozmowy celnie zauważył, że osoby posiadające małe dzieci lub psa zachowują się podczas rozmowy telefonicznej jakby chorowały na zespół Tourette'a. Nie wierzyłam dopóki sama tego nie zauważyłam na własnym przypadku:
- Halo? No hej. Co mówisz? Morfi zostaw to!... tak, no mówiłam Ci, że z Sebastianem poszła zamiast z Andrzejem... Nie ruszaj tego! Co? Nie, no ja dopiero jutro idę ale jeszcze nie wiem... Morfina wypluj to! Wypluj to powiedziałam... o której i w co się ubiorę, pewnie coś wygodnego założę... Jak matkę szanuję jak zaraz nie odłożysz tej skarpetki to zamieszkasz w piwnicy!... żeby wiesz nie musieć się przebierać potem. No ja też nie ogarniam tego ósmego zadania ale jak wrócę to zajrzę do... Do mnie Morfi, nie zaczepiaj pana... do książki coś tam powinno być... Co ty tam znowu żujesz! Proszę nie karmić psa chlebem... tak myślę, że wieczorem jak będę miała to wyślę ... słucham? Tak, ja wiem że ona chce ale ona by zjadła arszenik jakby ją Pan poczęstował... a byłaś już u Bożenki po ten podręcznik?... nie proszę Pana, pies nie jest głodny... bo jak jeszcze nie byłaś to ja mogę... Morfi odejdź stamtąd... Ci podejść bo i tak chodzę...-
Post nie miał na celu nikogo urazić.
(Dla nieświadomych zespół Tourette'a to występowanie tików ruchowych i werbalnych, niekontrolowanych przez chorego. Werbalnie sprowadza się to do niekontrolowanego wykrzykiwania lub wypowiadania wyrazów nie związanych z aktualnie wypowiadanym zdaniem, czasami przekleństw wbrew własnej woli.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz