Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

niedziela, 13 sierpnia 2017

Co ja robię ze swoim życiem?

Wracałam z uczelni pewnego zimowego wieczora i czekałam na przystanku na autobus. Było potwornie zimno i marzyłam już żeby znaleźć się w domu, przy kaloryferze. Rozmyślałam właśnie o gorącej kąpieli, kiedy zaczepił mnie pewien starszy jegomość, z butelką taniego wina w ręce.
- Przepraszam Panią –
Cała zesztywniała odwróciłam głowę w jego kierunku.
- Słucham –
- Miałaby Pani może ognia? –
- Niestety nie. Nie palę – odpowiedziałam zgodnie z prawdą
Mężczyzna pociągnął łyk z butelki i wyciągnął rękę w moją stronę.
- Może ma Pani ochotę? –
- Nie, dziękuję nie piję –
Autobus byłby teraz dla mnie zbawieniem ale wiedziałam, że ze względu na śnieg mogę liczyć tylko na opóźnienia.
- A Pani studentka? –
Nie chciałam być nieuprzejma i prowokować jegomościa, który we krwi miał już trochę promili więc odpowiedziałam, że tak.
- I Pani nie pije ani nie pali? –
- Zgadza się –
- To po ch*j Pani studiuje – skwitował mężczyzna i zaczął odchodzić w stronę baru, rzucając przez ramię – Co się dzieje z tą dzisiejszą młodzieżą! –
Chyba muszę się zastanowić co robię ze swoim życiem. Jestem wrakiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz