Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

niedziela, 5 maja 2019

Majowy deszczyk

Pada. Tak właściwie to leje. Jakbym miała to opisać dokładniej to powiedziałabym, że bóstwo deszczu dostało depresji i teraz ryczy przez cały dzień. Stoję z psem, bez parasola, kaptura ani żadnej ochrony przed soczkiem z chmur, bo kiedy wychodziłam to się nawet nie zapowiadało. Przywykłam. Takie zmiany pogody już mi nawet nie przeszkadzają. Zmoczona wata cukrowa na drugim końcu smyczy czuje się fantastycznie. Stoi w pozycji wystawowej i z przymrużonymi oczami wciąga powietrze, pozwalając kroplom wody wpływać z nosa prosto do zatok. Pies miał się załatwić, ale zdaje się zapomniał o tak błahej sprawie na rzecz cieszenia się podwórkowym prysznicem.
Przez kurtynę wody przechodzi również staruszka z małym szczeniakiem Goldena na smyczy i kilkuletnim chłopcem u boku. Nie mają parasola, ale wyposażeni są w kaptury. Naiwniacy, omija ich darmowe mycie głowy. Piesek zwiedza i obwąchuje podczas kiedy ludzki szczeniak zawodzi wniebogłosy. Że mokro, że zimno, że chce do domu. Babcia nachyla się do niego i mówi:
- Z cukru nie jesteś, nie rozpuścisz się. Poza tym od majowego deszczyku się rośnie.
Chłopiec mnie zauważa i po chwili spogląda na Morfinę zajmującą się teraz odnajdywaniem swojego Zen. Patrzy na szczeniaczka, na Morfinę i znowu na szczeniaczka. W końcu odwraca się do staruszki i wskazując na mojego Świniaka pyta:
- Babciu, to ile ten piesek już tam stoi?
Babcia uśmiecha się i mówi:
- Ja znam tego pieska, on ma siedem lat.
- Babciu, ale ja muszę w poniedziałek do przedszkola...
Młody myślał, że ja tam od siedmiu lat stoję w deszczu, żeby mi psa powiększyło z rozmiaru S do XL i się wystraszył, że on ze swoim też tak będzie musiał.
Oj chłopcze. Gdyby to tak działało, to miałabym już Doga niemieckiego wielkości ciężarówki...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz