Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

poniedziałek, 18 lutego 2019

Czemu duży pies?

Korzystając z tego, że zima postanowiła na chwilę zawiesić działalność i oddać głos słońcu, wybrałam się z psem na rower. Sądząc po ilości ludzi z dziećmi, starszych pań z kijkami i masie psów jaka wypełzła z domów nie tylko mnie spodobała się ta pogodowa odmiana.
Zatrzymałyśmy się w parku, żeby odpocząć i ewentualnie załapać się na jakąś wolną ławkę. Wszystkie były jednak oblężone, więc musiałyśmy zadowolić się chodnikiem. Umościłam się z futrem akurat obok dwóch panów z mocno zmachanymi psami. Jednym z nich był Jack Russell terrier, a drugim Berneński pies pasterski. Wszystkie zwierzaki były tak zmęczone (wliczając w to moją Świnkę), że nie zwracały na siebie najmniejszej uwagi.
Podczas pojenia Morfiny podsłuchałam niechcący fragment rozmowy panów.
Właściciel mniejszego psa, trzymając swojego na kolanach mówił do właściciela Berneńczyka:
- Ja to Cię stary trochę nie rozumiem. Po co żeś sobie wziął takie duże bydlę. Zajmuje Ci dużo miejsca w domu, ani tego na ręce wziąć, płacisz jakieś trzy razy więcej za żarcie niż ja, dwa razy więcej za leki, weterynarza, strzyżenie, szampony, obroże, szelki, suplementy i jeszcze wala Ci się po chacie cztery razy więcej futra -
Drugi z mężczyzn, miziając dużego psa po głowie pomyślał chwilę i odparł:
- Sam nie wiem. Miłość nie wybiera bracie i jest ślepa w ch*j -
To jest najlepiej sformułowana prawda jaką słyszałam od dawna...

4 komentarze:

  1. coś się porobiło i nie można wstawić reakcji :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reakcje są dostępne tylko w wersji na komputer. Korzystając z urządzeń mobilnych również można przejść na tę wersję :)

      Usuń
    2. wiem, właśnie w wersji na komputer nie mogłam; ale już działa!

      Usuń
    3. Cieszę się i dziękuję za reakcje :D

      Usuń