Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

poniedziałek, 24 grudnia 2018

Czy przemówią ludzkim głosem?

Na spacerze łapie nas mała dziewczynka w celu pogłaskania psa. Pozwolenia udzielam i dziecko miziając Morfinę zadaje mi serię pytań:
- A Pani pies to już mówił dzisiaj? -
- Słucham? -
- No ludzkim głosem -
- Ale zwierzęta nie mówią -
- No normalnie to nie, ale dzisiaj jest Wigilia, a mama mówi że w Wigilię mówią -
- Aha, no tak -
- Ja mam tylko rybki, więc nawet jak będą coś mówić to nie usłyszę, bo są pod wodą i tylko bąbelki z nich wylecą -
- No szkoda -
- No, ale moja kuzynka ma świnkę morską, to może ona coś powie. Mamy kamerę i będziemy nagrywać, jak coś powie to wstawimy to na Youtube i będziemy sławne -
- No tak może być -
- To mówił już coś ten Pani pies? -
- Ale to działa dopiero o północy z tego co wiem -
- Naprawdę?! Dopiero o północy? -
- No tak, możesz spytać mamy -
- Dlaczego wszystkie czary działają o północy? -
- Nie wiem, ale północ to chyba magiczna godzina. Pamiętasz kopciuszka? -
- Ale ja nie wiem czy wytrzymam do północy, nawet w sylwestra mam problem -
- Może dlatego tak mało osób to słyszy -
- Muszę wytrzymać. Jestem ciekawa co mi powie, Pani nie jest ciekawa? -
- Ja wiem co bym usłyszała -
- Naprawdę? Co? -
- Żebym dawała jej więcej ciastek -
- A ja to myślę, że ta świnka powie nam coś ciekawego. Na przykład dlaczego tak smakują jej kable od komputera, albo czemu lubi zjadać papier... albo czy takie duże zęby swędzą -
- No to są dobre pytania -
- Może tylko ludziom się wydaje, że zwierzęta nie mają ciekawego życia, a tak naprawdę mają podziemne bazy, albo tajne przejścia i jakąś szpiegowską organizację. Może na przykład łączą się z biegunem i pomagają reniferom Mikołaja. Tego mi pewnie nie powiedzą, ale może niechcący coś im się wymsknie -
Mama woła dziewczynkę i ta odchodzi, zostawiając mnie z tą filozofią i nadzieją że tym razem Morfina będzie miała mi coś do powiedzenia i okaże się czy knuje przeciwko mnie z niedźwiedziami w Rosji.
Życzę tej małej wytrwałości w czekaniu i kariery na Youtube, bo wyobraźni jej nie brakuje.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz