Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

sobota, 20 kwietnia 2019

Dlaczego nie powinno się przestawiać czyiś rzeczy

Jak zapewne wiecie z poprzednich postów mój blok ma cienkie ściany i bardzo akustyczne junkersy. Nie było więc dla mnie zdziwieniem kiedy weszłam do łazienki i usłyszałam sąsiada z góry, który nucił sobie przy porannej toalecie. Co mnie zdziwiło to soczyste "Ku*wa mać!" które sądząc po głośności dobiegało z pierwszego piętra.
Chwilę później doszło jeszcze:
- Mówiłem nie przestawiaj mi rzeczy tyle razy.
- Co zaś? - dołączył głos kobiety i dźwięk skrzypiących drzwi uświadomił mi, że druga osoba weszła do łazienki.
Nastało milczenie i chwilę później ciszę rozwiał histeryczny śmiech żony sąsiada. Kobieta wyła jak hiena i nagle zapragnęłam ujrzeć to co ujrzała ona. Na szczęście dane mi było chociaż to usłyszeć.
- Nie śmiej się tylko powiedz czym to zmyć. Boli, ciągnie - zawodził mężczyzna a kobieta dławiąc się i usiłując złapać powietrze wyrzucała z siebie pojedyncze słowa takie jak "woda", "mydło", czy "nie wytrzymam".
Zwabiona zamieszaniem do łazienki sąsiadów otwierając skrzypiące drzwi weszła trzecia osoba.
- Co Wy tu wyrabiacie - spytał zdecydowanie młodszy głos. Prawdopodobnie latorośl dwójki osobników.
Wtedy usłyszałam z ust śmiejącej się kobiety coś co sprawiło, że jednak zapragnęłam to zobaczyć.
- Ojciec sobie psiknął pachę lakierem do włosów.
- Ale, że co?
- No podobny był do dezodorantu - broniła się głowa rodziny - Mówiłem nie przestawiać moich rzeczy, żebym się nie musiał zastanawiać co jest gdzie.
- Co Ty po ciemku się psikasz?
- Patrz jak mu włoski stoją, pełna stylówa.
- Dobrze, że sobie gdzie indziej nie psiknąłeś.
Kobieta hiena i jej potomstwo zostało przepędzone z łazienki, a ja zostałam tam zdana na wyobraźnię.
Niektórych rzeczy nie da się wyrzucić z głowy tak łatwo.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz