Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

sobota, 2 września 2017

MP3 na spółkę do zły pomysł

Tak się składa, że mamy z siostrą odtwarzacz MP3 na spółę. Zdaję sobie sprawę, że to urządzenie wychodzi już z użytku, bo wszystko można mieć w telefonie ale dla mnie słuchającej muzyki na okrągło jest to wygodniejsze i nie pożera baterii w komórce. Tak się składa, że siostra jest obecnie na etapie piosenek z bajek, seriali dla dzieci itp. W autobusie spotkałam kolegę, którego widuję bardzo sporadycznie – najczęściej właśnie w komunikacji miejskiej i jako że miał rozdzielacz do słuchawek, postanowiliśmy przelecieć moją playlistę i wymienić się doświadczeniami muzycznymi. Jakież było jego zdziwienie, kiedy po „Rap God” Eminema nastąpiło wesołe intro z „My Little Pony”. 
Czułam, że mi nie uwierzył w wersję z młodszą siostrą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz