Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

niedziela, 10 września 2017

Piach! Da Piach!

Ostatnio próbowałam wyciągnąć sukę z piachu w którym się zagrzebała, jednak ona stanowczo odmawiała współpracy. Zapierała się łapami i widać było że bardzo chce zostać tam gdzie jest. Mam wrażenie, że gdyby był prowadzony jakiś dialog między nami, wyglądałby mniej więcej tak (błędy gramatyczne zamierzone):
- Morfi wstawaj, idziemy –
- Ne –
- Morfina musimy iść –
- Ne –
- Morfina wstawaj, już –
- Ne chce –
- Nie będziesz tu siedzieć cały dzień –
- Bede. Pacz –
- Morfi! –
- Ne. Piach. Piach fajny. –
- Morfinek idziemy –
- Ne. Zostawi mnie. Ne dotyka. Idzie sama. Sio. –
- Żabo idziemy, leżałaś tu już długo –
- Mój piach. Kocham Cię piachu –
- Morfi, zobacz co mam…  ciacho! –
- Da –
- Chodź, weź sobie –
- Da mi ciacho –
- No i ładnie. Masz. Grzeczny pies. Zjadłaś? To idziemy –
- Ja dobry pies. O, Pacz! Piach! –
- Morfina nie. Nie idziemy już do piachu, idziemy w drugą stronę –
- Da. Da piach. Mój piach. –
- Morfi, zobacz kto tam idzie! –
- Gdze? Tu? Kto idze –
- Tam, zobacz idziemy tam. Kto tam idzie? -
- Ne widze. Tu? Tu? Ne widze. Tu? Gdze? Tu? Pacz ogon! Złapie ogon! –
- Morfi nie kręć się. Patrz, tam idzie! Kto to? –
- Tu? Co? Tu? Gdze? -
- Boże w końcu jakiś progres pies. Pół godziny grzebać się w górce z piachu, to Twój rekord –
- Pani oszukista. Ne ma kto. Tu nikt ne ma –
- Masz ciastko i nie obracaj się za siebie –
- Ciacho. Dobre ciacho dla dobry pies. Da ciacho. Dać łapa? Ma. Ma dwie. Czyma łapa i da ciacho. –

Sądząc po mimice Morfiny, takie dialogi byłyby przeprowadzane kilkanaście razy dziennie. Czasami się cieszę, że psy nie potrafią mówić.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz