Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

wtorek, 13 lutego 2018

Co? Gdzie?... Ja?

Idę z przyjaciółką prostą drogą, pomiędzy nami pies na krótkiej smyczy, grzecznie idzie przy nodze. Zza zakrętu wyrasta kobieta z telefonem przy uchu i maltańczykiem na flexi. Piesek podbiega do Morfiny i oba już przyjaźnie merdają ogonkami, kiedy słychać krzyk kobiety do słuchawki telefonu:
- O Boże, jakie wielkie bydlę! Poczekaj chwilę zaraz oddzwonię, jaki wielki pies! -
Rozglądam się dookoła, żeby wyhaczyć tego kolosa co to narobił tyle zamieszania ale nie widzę wokół żadnego psa o ponadprzeciętnych rozmiarach.
Kobieta zwija maltańczyka pod pachę i pośpiesznie się oddalają.
Dotarło do mnie że to o wielkim bydlęciu to chyba było o Morfinie, więc kontynuowaliśmy spacer.
Widocznie dla właścicielki maltańczyka wszystko powyżej rozmiaru królika było kolosem, który tylko czaił się by pożreć jej białą kuleczkę.

5 komentarzy:

  1. Zdecydowanie nie zabłądziłam, a jeśli tak, to chce tak błądzić częściej!
    Zdecydowanie zostaję z Wami na dłużej :D
    Cóż, mózna się śmiać z maltańczykowej pańci, ale ja mam w drugą stronę - psy poniżej kolana to dla mnie króliki, a siegające do kostki, to już w ogóle... :P
    pozdrawiamy!
    http://podopieczni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mojego psa też się wszyscy boją, bo duży (labrador, waga 47 kg) i nikogo nie przekonuje fakt, że tak merga ogonem, że mu się prawie urywa...

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja "większa" suka a la owczarek australijski też wzbudza respekt. Mniejsza z kolei a la irish glen of imaal terrier wzbudza uczucia sympatii. Do czasu kiedy się nie rozpędzi i nie zacznie szczekać. Ponadto uwielbiam pytanie: gryzie? Nie, połyka w całości.
    Pozdrawiamy serdecznie.
    Izumi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas bardziej zestaw pytań: "Suka czy pies" albo "Ma cieczkę?" Jakby to coś zmieniało w temacie psów puszczanych luzem.

      Usuń
  4. Taaa. Na szczescie u mnie mniej niereformowalnych ale sa 2 babki, ktore uciekaja że swoimi szczekaczkami na nasz widok.. Niewazne,ze moj lab nawet przed pinczerkiem potrafi sie rozlozyc do zabawy 😉 ale to przeciez taaaaki duzy pies..

    OdpowiedzUsuń