Etykiety

Co tu się dzieje?

Witam!
Szybkim wstępem: Morfina to moja suka (Golden Retriever), przez którą wielokrotnie jestem świadkiem sytuacji których normalnie bym nie zobaczyła. Te sytuacje są opisywane na tym właśnie blogu. Jeśli jesteś tu przypadkiem to wiedz, że bardzo zbłądziłeś.

wtorek, 24 października 2017

Ucho

Macie takie chwile w życiu, że obserwujecie co robią Wasze zwierzaki? Dla przykładu: Moja sucz dzisiaj leżała na plecach na ziemi i usilnie próbowała złapać swoje własne, plaskate ucho zębami. Gonienie ogona jest chyba dla niej zbyt proste, więc zajęła się mniejszym obiektem. Zmieniała pozycje, prężyła się, pomagała sobie łapami ale za nic ucho nie chciało dać się złapać. Po półgodzinnych próbach w końcu ugryzła się w nie na tyle mocno, że zapiszczała, zerwała się z ziemi i pobiegła do mnie się poskarżyć. Ewidentnie nie ogarniała co się stało i dlaczego nagle zaatakowała ją podłoga. Pogłaskałam, pochuchałam i wyleczona suka znowu rozwaliła się na podłodze próbując złapać tym razem drugie ucho.
Czasem wątpię w jej inteligencję…

1 komentarz:

  1. Ty? Wątpisz? Toż to Morfina... najmądrzejszy pies ever! :)

    OdpowiedzUsuń